Eduardo Scarpetta
'Nu Frongillo cecato

ATTO TERZO

SCENA TERZA   Ersilia, e detti.

Precedente

Successivo

Link alle concordanze:  Normali In evidenza

I link alle concordanze si evidenziano comunque al passaggio

SCENA TERZA

 

Ersilia, e detti.

 

ERSILIA (esce dalla porta e chiude a chiave e scende): Carmè?...

CARMELA: Oh! Justo de vuje steva parlanno fra me e me.

ERSILIA: Neh, e che dicive?

CARMELA: Che la scioltezza vosta me piace. Abuoniconti, a chi ve decidite de sposarve, a lo giovene, o a lo vicchianiello?

ERSILIA: Ah, D. Timoteo po’ non lo può chiammà viecchio.

CARMELA: Viecchio, viecchio no, ma è passatiello de coveta.

ERSILIA: Carmè, oggi giorno s’ha da penzà seriamante e non già a capriccio. Io non sona piccerella, una de cheste cape allummate che correne alla cecata, e po’ doppo se ne addonene de lo sbaglio fatto. Io vaco trovanno na situazione. D. Timoteo è di quella età che i sentimenti sono stabili, e po’ è proprietario, mentre Vincenzino si non fatica non magna.

CARMELA: Ma site sicura che sto D. Timoteo fa addavero?

ERSILIA: Stammatina è tornato da fore, la sora è contenta, e m’ha promesso che spusammo subeto subeto, anze stasera l’aspetto, e siccome ce sto obbligato pe cchiù de na cosa, così le voglio trovà na scicca cenolella.

CARMELA: E D. Vicenzino?

ERSILIA: Ha ditto che non vene.

CARMELA: Ma si pe combinazione venesse?

ERSILIA: Guè alla fine de li cunte ce lo dico che quatte e quatte fanno otto. In casa mia non ce sta da scarfà segge, chi primme me spose, io a chillo me piglio. Carmè, io esco, vaco fino a lo puntone a na piccola spesolella. Quanno me piglio a D. Timoteo, te porto co me. Carmè, te voglio fa la vita de la signora.

CARMELA: Evviva D.a Ersilia.

ERSILIA: Io vaco. (Via.)

CARMELA: Aspetta ciuccio mio quanno vene la paglia nova. Tenenno na sarma de nnammorate le figliole se credene che se mmaritene priesto, quanto la sbagliene.

 


Precedente

Successivo

Best viewed with any browser at 800x600 or 768x1024 on Tablet PC
IntraText® (VA1) - Some rights reserved by EuloTech SRL - 1996-2009. Content in this page is licensed under a Creative Commons License